sreda, 15. november 2017

KOMAJ ČAKAM DARILA

Ne vem kaj ve mislite vendar je meni en ljubših delov leta ravno to obdobje pred novim letom. Komaj čakam darila, ki me bodo čakala najprej na okenski polici že v začetku decembra in nato še konec decembra pod smrečico.

Za nakup daril pa je Avon zagotovo dobra izbira saj v udobju svojega naslonjača oddam naročilo.

V tem mojem pisanju pa sem vam pripravila nekaj dobrih idej za darila za vaše najbližje katere najdete v aktualnem katalogu 16.




Na zgornjih dveh slikah so trije seti namenjeni za osebno nego. V setu je vključena tudi bela toaletna torbica.



Avon je pripravil tudi sete zanj. Izpostavila sem le dva. Več najdete v novem katalogu.


Za naročilo kataloga ali naročilo proizvodov pokličite 070 242 027 ali pa napišite email lepazavonom@gmail.com


Ni komentarjev:

Objavite komentar